Tränaren skäller ut spelaren?

Hej!

Nu har jag varit dålig på att skriva igen.

Igår i alla fall var jag med Anna och idag var jag och Anna och tränade sedan drog vi till ICA och köpte Ben & Jerry´s det var någon ny med brownies och kakdeg
.

Nys kom min lillebror hem gråtandes, han har spelat fotbollsmatch och tydligen så var tränaren elak. Vet inte om det var så allvarligt och Marcus vill inte berätta men jag har väldigt, väldigt svårt för tränare som skäller på spelarna jag tycker det är dålig still. Jag var och kollade när Marcus kompis Erica spelade match och tränaren skrek ut något elakt till ena tjejen och jag kände hur jag kokade inombords, då hade jag lust att skrika håll käften och gör det bättre själv!


Hoppas ni alla har haft en bra dag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

Sånt är aldrig schysst. Hatar sånt :@

2008-09-14 @ 20:16:47
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv ; Aah, fast ändå inte. Eller jag vet inte, Men vi kan ta de en annan gång :) <33

2008-09-14 @ 20:25:14
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0