Det känns som att det är sommar....

......Sa jag ungerfär 20 gånger igår.

 Igår jobbade jag. Efter jobbet var jag med Anna och Marie, mycket trevligt!

Idag har jag vart med Annika och sedan på kalas. Om ett tag ska jag hoppa ner i min sköna mjuka säng och sova. Imorgon väntas skola. Kul att träffa alla men jag tror att stämningen kommer vara låg nu när Sara har gått på mammaledighet.


Här får ni lite bilder från helgen.


Jag efter sminkningen.

Jag och Marie när vi var ute och gick med Anna igår.

Fika hemma hos Annika.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Terror

Svar: nej det vill inte jag heller, känns så meningslöst nu när allt försvinner..

2009-04-13 @ 23:10:31
URL: http://terrors.blogg.se/
Postat av: elin

Vad fint sminkad:)

2009-04-14 @ 11:15:43
Postat av: Louise

Svar till Elin: Tack! :D

2009-04-14 @ 12:26:52
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Erica

FIKAN SÅG INTE ILLA UT :D

2009-04-23 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0