Höra av mig

Är inget jag är bra på! Men jag försöker så gott jag kan. Men folk som jag ofta är med som i skolan och efter skolan är jag bra på att höra av mig till. Folk som jag nästan alltid är med.


Men nu börjar jag bli trött på att det alltid är jag som hör av mig och aldrig någon annan. Alltid jag som frågar om vi ska ses och hitta på saker. Funderar på om jag ska sluta med det. För eftersom att det bara är jag som försöker så kanske ingen vill vara med mig än då.


Jag vet att jag också är jätte dålig att höra av mig till t ex Erica, Annika och Mikaela. Men jag hör av mig i alla fall någon gång.


Kommentarer
Postat av: Johanna - Likepink

tack så mkt:D



ja man blir jätte trött på sånt där, man orkar tillslut inte höra av sig.

2009-04-11 @ 00:01:12
URL: http://likepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0