Jag lever!

Solen skiner men ändå är det kallt.


Denna vecka känns väldigt jobbig. Mamma och pappa drar till Italien. Mormor ska bo hos oss. Jag vet inte om jag ska jobba på lördag, men det lär jag göra ändå. Och i sådan fall jobbar jag både lördag och söndag jätte kul verkligen. Jag vet inte hur jag kommer till skolan när mamma och pappa är borta. Och så ligger det lite mer bakom som vi inte behöver ta på denna blogg. Såkallade min blogg.


Något positivt är att skolan börjar bli rolig igen och det är ju bra. Just nu sitter jag och sjunger inte så ovanligt men det är skönt.



Ha det bra alla! Pussar/ Louise  


Kommentarer
Postat av: Marie

Om du vill kan du sova hos mig! Det är bara att ringa!

Kraaam <3<3

2009-04-20 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0