Med på tv!

Dagen började bra. Rapport var och filmade hos i en timme, jag och Elin gjorde en jätte fin dekoration. Efter det var det nationella och det gick rätt bra. Blev godkänd i alla fall får se sen om jag får högre betyg. Efter skolan drog jag till Täby och köpte en tröja och present till Johanna.


Sen väntades det jobb tyckte att det skulle bli kul och jobba kom dit och sen var jag på jätte dåligt humör. Eller har vart det sen dess. Så jag ringde till Marie och pratade lite och sen tog jag ut ilskan på mamma när vi övningskörde.


Denna tröja köpte jag:


 


Pussar / Louise


Ps. ett klipp från inslaget av rapport kommer upp här imorgon så håll ögonen öppna! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0