Tre hem!

Hade inte tänkt skriva något idag med efter som att  just du så gärna vill att jag gör det så gör jag det för din skull.

Jag har gått i skolan har haft matte och gympa. Och en viss Louise som är grym bra har VG+ i gympan och kommer troligen få MVG det gillar vi!

Efter skolan drog jag och Marie till med tredje hem så kallade Täby Centrum. Mina tre hem är då där jag bor, skolan och Täby Centrum.



Där inhandlades det födelsedags present till Annika en maskara och nya skor till mig. vilket ledde till att jag känner mig rätt pank just nu men vad gör det om hundra år?


Skulle behöva plugga till det "efterlängtade" nationella provet imorgon men har ingen lust med det. Det får enkelt gå som det går. Jag kan inte göra mer än mitt bästa.


Nu ska jag borsta tänderna, läsa lite till nationella ändå kolla vidare på Big Brother och sedan sluta mina blå. Sov gott alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0