Brandkåren

Hej!

Hundra år sen jag skrev om inte ännu mer!

Igår jobbade jag min sista dag som jag har längtat! När jag skulle gå och köpa lunch igår så brann det där så dom som ägde stället gav mig telefonen så jag fick prata, haha. Förstag gången jag pratar med larmcentralen. Men brandkåren kom fram till slut och jag drog där ifrån. egentligen borde dom som jobbat där frågat efter mitt namn och skickat en massa blommor som tack för min hjälte insats! Haha, man kan ju få drömma lite..

På torsdag drar jag till Norge så då blir det en blogg paus om jag inte får tag på någon dator där.

Men vi kanske hörs innan jag drar. Annars får ni alla ha det jätte bra!

Pussar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0