Min helg

Hej!

Har inte vart någon flitig bloggare nu i helgen känner jag. Igår jobbade jag på Sibylla och sen kom Mikaela med familj och pojkvän hit och åt middag. Idag har jag jobbat i blomsteraffären och sedan drog jag till Täby med Anna fick med mig tre kuddar hem från indiska. Ska fota sen så får ni se. Anna åkte precis hem här ifrån vi har kollat på film druckit te och ätit en massa popcorn.

Imorgon väntas skola igen. Vi ska testa ut studentmössor känns helt sjukt! Tänk att dagen man längtat efter så länge snart är här!

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu eller om jag gör det imorgon bitti. Får se helt enkelt.

 

Sov gott alla! Pussar och kramar/ Louise  


Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Det är hundra procent gratis! =)

2009-08-31 @ 06:57:52
URL: http://asagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0