Regn

Lay all your love on me, hörs från vårat hus just nu. Vi kollar så klart på Mamma Mia The Movie.


Idag kom jag till skolan klockan halv nio med den där tunga saken till data som man får släppa på. Våran otroligt snälla lärare Anna berättade att vi skulle söka praktikplats så man kunde åka från skolan på en gång. Tack snälla Anna för att du inte sa något igår. Med en kofta på mig gick jag i ösregn med datorn inlindad i min sjal upp till tåget. Sen har jag suttit på blomster butiken jag jobbar på från 11 - 2. För jag kunde inte ta tåget hem då jag har en bit att gå och då skulle både datorn och jag vart genom våta så det var bara att vänta på bussen. Trevligt, va?


 Väldigt intressant inlägg! Ni får en låt.




Oasis - Wonderwall

Puss/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0