Ingen är så rik att ha råd att förlora en vän.

Ännu en ny vecka. Det är helt sjukt vad tiden går fort kan inte fatta att det är jul lov om 10 dagar.


Det är mörkt och tråkigt ute och varje liten ljus stund som tillkommer i livet tar jag vara på och njuter av länge. Ena stunden känns livet helt underbart jag skrattar och njuter och andra stunden går jag med en klump i magen oron kommer ifatt och ett illamående tar över min kropp och jag står och tittar på utifrån.


Helgen har i alla fall varit helt toppen det började med en underbart bra kväll på tre kronor med kompisar. På lördagen var det kalas/fest hos Mikaela som fyller 18 år idag och i söndags var Alex och Annika över till mig vi kollade på film och hade det trevligt.


Butiken förra året


Imorgon är det blomster öppet i skolan och jag hoppas att just DU kommer! Gör mig inte besviken.


Puss/ Louise


Kommentarer
Postat av: mimmi

looouise!! har du fått eran skolkatalog? :D

2009-12-12 @ 21:08:29
URL: http://m1mm1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0