När allt är som det ska lyser man klart

Skolan idag var nästan som vanlig.  Jag gick runt gjorde inte så mycket klagade lite och var glad till och från. Det ända som skilde denna skoldag mot de andra var att våra UNDERBARA gamla lärare Isa och Sara kom och hälsade på. Och för ett kort ögonblick kände jag mig motiverad igen och det kändes som den gamla goda tiden.


För övrigt börjar jag sakna Anna som är vår floristlärare som är sjukskriven. Och åter igen så fattar man inte förens en person försvinner vad den har betytt för en. Ändå borde man lärt sig det när 4 lärare har slutat under loppet av två terminer.


Imorgon står det prao på schemat skönt att slippa åka till skolan. Få komma där ifrån och bli på bättre tankar.


Hoppas ni alla har haft en härlig dag. 23 dagar kvar till jul nu. Puss/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0