Alla hjärtans dag!

Har vart och jobbat, det gick bra om ni vill veta.


Idag då är det alla hjärtans dag tycker att det är överskattat. Att om man är singel ska man sitta och dränka sig i sorger och man ska inte träffa vem som helst eftersom att det är kärlekens dag vilket betyder att man bara får träffa dom man känner och älskar.




Men jag säger glad alla hjärtas dag på er!

Ikväll ska jag till Annika där Mikaela är också vi ska kolla film och äta glass. Men först ska jag på middag hos min underbara farbror Micke.

Ha en underbar dag alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: sofia

ärligt, alla <3 dag suger även för dom som har kille. lovar.

2009-02-14 @ 19:39:36
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0