Helgen som vart.

Så här har min helg sett ut:



Lördag: Åt frukost, drog till jobbet, kom hem duscha, klippte ut tyg och sedan hem till Anna där jag sov över.


Idag: Hem från Anna vid tre, hoppade in i duschen, åkte till farfar som fyllde år, kom hem pratade med Erica och nu sitter jag här. Väntar på att pappa är klar i mitt rum så att jag kan byta lakan i sängen.



Måste berätta en rolig grej som hände igår. Mamma pratade med Annas mamma och frågade om vi skulle fixa någon mat men som mamma uppfattade det skulle bara vi ta med oss dricka så vi köpte med oss dricka och godis som vi tog med hos hem till dom. När våra små bröder blev hungriga frågade dom Anna vart maten var och då sa Anna men den har Louise. Och alla kollade på mig. Ja skojade och sa ja, jag har med mig mat. Och så sa Anna men ska vi hämta den då och då sa jag men jag bara skojade för att ni skulle ju fixa den! Och där satt vi sen utan middag för det blev ett missförstånd och vi skulle alltså ha tagit med oss dricka och mat hem till Anna och Henrik. Men som tur var hade dom köttbullar hemma så vi fick mat till slut.  Haha det var lite roligt.


Men nu är pappa klart så nu ska jag byta lakan.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0