Ödet!

Imorse tog jag, Alexandra och Malin tåget som gick 07:29 men tror ni inte att det strular så vi kommer försent in till tekniska. När vi kliver av har jag tappat mitt busskort men en dam hade hittat ett och frågade när jag fyllde år och jag fick tillbaka det. När vi kommer ner till tunnelbanan så är det strul där med och när den äntligen kommer så trycker sig folk på vagnarna. Usch jag hatar när det är trångt får panik! När vi sedan står och väntar på pendeln så säger Alex - Louise kolla bakom dig! Jag vänder mig om och där står en kille så jag tittar rakt fram igen när jag kommer på att det är ju Håkan våran föra mentor som slutade när vi började andra ring. Och hans pendeltåg och det hade också strulat på morgonen så det kanske var ödet att vi skulle träffas där på perrongen, haha. Men det var kul och se han i alla fall!


UF - mässan idag har varit både rolig men jobbigt. Isa våran föra florist lärare kom och hälsade på idag på mässan och gud vad jag saknar henne!  Jag måste bara lägga till att det finns en som jag skulle kunna jag vet inte vad jag skulle kunna göra men usch vad jag hatar denna person just nu!!!!!


Här får ni några bilder från dagens UF mässa.



Terror och jag

Annika, jag och Mikaela

Min vän Sofie som stod mitt i mott mig på mässan med sitt företag



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0