Rolig helg!

God kväll!


Igår hade jag fest hos mig. Riktigt kul det var lite saker som hände under kvällens gång men med vittnen vet jag vilka det var nu. Men, men det är sånt dom händer och alla är glada än då.


Idag har jag vart på High School Musical på Göta Lejon med mormor, min kusin Jennie, Marcus, mormors gubbe och hans guddotter. Den var bra! Efter det gick vi hem till min morbror Björn och åt pizza och nu luktar min sjal rök efter som att han röker. Men konstigt nog tycker jag inte att den luktar illa jag gillar lukten. Den luktar Björn och det luktar gott! Så sitter nu och drar in lukten från sjalen. Dessutom har B och A blivit ihop, and me like!


Nu sitter jag hemma hos mormor ska sova här ikväll. Hoppas ni alla har haft en bra helg! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vill tipsa dig om en jättebra sida som är helt gratis!! Som heter Gratis Generationen.



Den funkar såhär du blir medlem via länken.



Samalar poäng.



Bäst är Lovefilm som är helt gratis om du säger upp det. Jag sa upp mitt efter första filmen och det funkade jättebra.



Vill du har mer poäng finns även massa andra erbjudanden.



Sen efter det har din värvning gått igenom och du kan själv tipsa dina läsare på din blogg.



Saker du kan få hem helt gratis är:



Playstation 3

Nintendo wii

Presentkort

och massa annat.



Visst låter det jättebra.



Men viktigt för att det ska funka är den poängen-



Gå in här och bli medlem genast.



http://www.gratisgen.se/ref/87296

2009-02-22 @ 22:16:34
Postat av: Johanna

Vet du nu vilka som stal drickan?:O



tack för en skit kul kväll förresten:D

2009-02-23 @ 00:02:19
URL: http://likepink.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig kväll gumman ! :) <3

2009-02-23 @ 11:25:33
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV: men gu va irriterande! asså man tar inte från någons förälldrar..

2009-02-24 @ 11:47:20
URL: http://likepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0