Begravnings dekoration och sång.

God kväll!


Idag i skolan har jag gjort en begravningsdekoration till min gammelmormor som ska begravas imorgon. Och så här blev den.




Fin va?


Jag ska även sjunga Kärleken Är imorgon på begravningen. Och här får ni lyssna på den låten.







Jill Johnson - Kärleken Är


Har åkt land och rike runt med mamma idag för att hitta en guldpenna som jag eller min lärare kan texta med imorgon på banden som ska va i dekorationen. Men till slut hitta vi en men den var lite för liten tror jag men det får bli bra! Att det ska vara så himla svårt att hitta en tjock guld penna.

Men ska räkna det sista på maten och sedan hoppa i säng.

God natt! Kyss/ Louise


Kommentarer
Postat av: elin

Den är jättefin:)

2009-01-27 @ 08:15:31
Postat av: Louise

Svar: Tack Elin! :)

2009-01-28 @ 07:04:42
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0