Mitt tips.

Smilisar är något som jag tycker är riktigt fult om man använder det i texten när man bloggar.


Som t ex:  Hej! :) Idag var jag med Anna :D det var skit roligt. Särskilt när jag blev lite konstig när jag andades ut och in i en loka päron flaska :P XD


Ser ni hur fult det ser ut, och dessutom känns det oseriöst när man skriver något här på bloggen. Men det är bara vad jag tycker! Alla mina kompisar som bloggar använder smilisar men nu har jag fått Marie att sluta göra det efter många om och men.


 Så mitt tips är att sluta använda smilisar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också slutat! :D Men inte i kommentarerna ;)

:P XD ;D :( (: <3<3<3 Haha

puss

2009-01-11 @ 15:03:39
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Så sant så!

2009-01-11 @ 15:17:42
Postat av: Tessan

Jag bryr mig inte om man använder smilesar eller ej. Upp till var och en?

2009-01-11 @ 17:15:21
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0