Ni betyder!

Satt i sängen och funderade lite... Vad och vilka betyder mycket för mig?


Min familj, mamma, pappa, lillebror och min fågel. Mina tre morbröder Daniel, Björn och Fredrik som verkligen skulle göra allt för mig! Dom skulle gå genom eld och vatten för mig. Mina farbröder Thomas och Micke. Och vad jag känner av gillar min farbror Micke mig väldigt mycket och jag gillar honom! Mina underbara kusiner Jennie, Nicole, Linda, Matilda och Olivia. Mormor och morfar. Morfar bara så du vet så står jag alltid på din sida! Och tack mormor för att du alltid gör så mycket roligt med mig och för att jag får bo hos dig ibland när jag tycker att det är jobbigt och vill komma bort. Farmor och farfar ni betyder verkligen!


Och självklart betyder mina kompisar oerhört mycket. Och ni vet vilka ni är!



Jag och min morbror Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0