Dålig skol dag!

Skoldagen kunde inte bli så mycket sämre eller hela den här jävla dagen kan inte bli sämre. Kommer till skolan lyssnar på när Sara pratar det blir rast och Isa och Sara kommer in och ska säga en rolig och en tråkig sak. Dom börjar med den tråkiga och säger att Sara slutar i april för att hon ska bli mamma men det visste vi redan och sen berättade Isa att hon ska sluta om någon vecka för att hon ska börja plugga. Seriöst höll jag på att börja gråta för jag orkar inte, alla lärare som har varit en trygghet  för en i skolan försvinner en efter en. Vill inte ha två nya lärare! Det är jätte kul att Sara ska ha barn! Men nej, Isa får inte sluta! Det roliga dom skulle berätta är att vi ska ha prov, verkligen jätte roligt. Hela klassen var på jätte bra humör idag kan jag ju säga!




Hoppas att ni har haft en bättre första skoldag än vad jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0