Liseberg

Hej hej!

Jag har haft en underbar helg nere i Göteborg! Vi har sprungit runt som små barn på Liseberg. Vi vågade till och med oss in i spökhuset, stackars Anna som fick gå längst bak. Mamma vann en jätte stor toblerone och lika så hennes kompis så dom var mycket nöjda och glada! Vi åkte nästan allt och jag som hatar när det snurrar satt mig i åk aktrationerna i alla fall.



Trots att det har varit en underbar helg, det är sommar och livet borde vara på topp så ser jag en flicka på tåget hem som sätter in sina hörlurar med en nedstämd låt. Hon tittar ut genom fönstret och ser vattnet rusar förbi. Det ser ut som i en film och flickan i filmen är jag. Jag orkar inte komma hem, orkar inte med vardagarna här hemma orkar inte komma tillbaka till verkligheten. Varför? Jag vet inte? Jag borde egentligen vara glad men istället så känns livet, livet känns som.... Jag, vet inte hur dom känns. Jag vet ingenting. Men när vi närmar Stockholm så ser man inte utanpå men inuti så ler hon och hon tycker att det är skönt, skönt att vara hemma igen.



Så idag var man tillbaka på jobbet och snart ska jag gå lägga mig i sängen så jag orkar upp imorgon.

Sov gott alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: terror

Sv: Tackar :D

2009-07-22 @ 15:58:18
URL: http://terrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0