Paraply

Mitt hjärta, alltid där du är

Står om hos i tidningen

Står så mycket skit i den

Mycket blir som golvet täcks

Försvinner nu när ljudets släcks

Han behöver lugna mig

Nu när man kan närma sig

När solen skiner, skiner vi

Jag ska alltid stå bredvid

Se nu hjärtat jag kan va din bästa vän

Håller om dig, håller dig upp igen

Först när regnet står som spön i dyn

Känns som nån har öppnat skyn

Du kan stå under mitt paraply

Du kan stå under mitt paraply

Ply, ply ja, ja, ja under mitt paraply

Ply, ply, ja, ja, ja, ja
 

Alla dom saker som

Kan komma emellan oss

Det man inte är en vän

Som kostar mer än kärleken

Om världen lägger korten ner

Och förlorar varje krig att se

Ska varje hjärta slå ett slag

För att det ska bli du och jag

När solen skiner, skiner vi

Jag ska alltid stå bredvid

Se nu hjärtat jag kan va din bästa vän

Där du ramlar hjälper jag dig upp igen

Först när regnet står som spön i dyn

Känns som nån har öppnat skyn

Du kan stå under mitt paraply

Du kan stå under mitt paraply

Ply, ply ja, ja, ja under mitt paraply

Ply, ply, ja, ja, ja, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0