Midsommaren.

Solen är tillbaka igen, härligt!

Tänkte berätta lite om min spännande helg.
 

Vaknade upp på midsommar åt frukost, tog en dusch gjorde i ordnig mig åt lunch och sen var det dags att gå ner till midsommar stången och dansa lite. Gick upp på landet igen fikade och sedan kom Jossan. Vi åt middag och gick runt lite och sedan sov jag över hos Jossan.


Bild från förra midsommar.

På lördagen vakande jag och Jossan vi kollade på film och sedan drog jag till mig för att göra i ordning mig för vi skulle ha kalas för farmor som fyllde år dagen innan. Det kom en massa gäster och min syssling stannade kvar över natten. Jag, Jossan, Gustav och Marcus beslöt sig för att sitta uppe hela natten. Klockan 2 fick jag fin besök utav A, P och P dom drog hem rund 3 tiden igen. Och sedan satt vi och kollade på film och somnade vid 5 halv 6 tiden.

I går fick jag upp vid 11 satt och spelade kort och sedan beslöt jag mig för att ta ett dopp i sjön. Det var riktigt kallat!


Har tyvärr inte tagit ett ända kort ifrån helgen. Tråkigt med sant.

Pussar och kramar/ Louise


Ps. Jag saknar ANNA! Ds.


 


Kommentarer
Postat av: S&E'

Tack så jätte mycket , din blogg är också jätt fin!



om du vill kan du va med i våran ''frågestund'' ¨på bloggen , ;]

2009-06-22 @ 19:08:46
URL: http://neveraalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0