Nattlinne i Täby.

Hej mina Fina blogg läsare!

Idag åkte jag till Täby rätt tidigt för att äta lunch med mamma och hennes arbetskamrat Sofie. Sedan gick jag och möte Annika, Mikaela och Fabian. Vi tjejer drog på jakt efter ett par rosa solglasögon som Mikaela vill ha. Men hittade tyvärr inga. Efter att dom dragit hem från Täby, och jag börjar inse allt mer att min vita klänning ser ut som ett nattlinne köpte jag en tunika/klänning som jag bytte om till.

Imorgon blir det lite partaj hos Terror som fyller 18. Kan bli trevligt!

På lördag kan det kanske bli riktigt trevligt då med. Den som lever få se!

Pussar och kramar/ Louise

Nu har Anna varit bota i en hel vecka så nu är det bara två veckor kvar tills hon kommer hem, längtar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0