Äntligen fredag!

Hej!


Praktik veckan började med att jag längtade till skolan i mitten av veckan kändes det ok och idag har jag längtat till skolan som bara den!


Men har fått jobb där nu varannan söndag och det är kul! Så nu kommer jag att jobba på Sibylla på veckodagar och lördagar och blomsterbutiken varannan söndag. Plus att jag går i skolan.




Efter att jag slutat drog i alla fall jag och Marie till Täby och köpte present till Emelie. Sedan bar det av till Ica kvantum där vi köpte mat och så kom vi hem vid halv nio. Nu sitter jag, Marie och Mamma i soffan proppmätta efter all Tacos!


Hoppas ni alla får en trevlig helg! Själv ska man upp tidigt imorgon för att åka och träna och sedan blir det till att jobba.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0