Helgen är över.

Kan inte påstå att jag har varit någon aktiv bloggare igen!


Men igår jobbade jag och på kvällen hade vi gäster här hemma + att Anna och Annika var här också. Jag Anna, Annika och min syssling Gustav kollade på skräckfilmer, mycket trevligt. Och alla blev rädda till och från!





Idag har jag varit i Täby med Anna och Marie jag köpte en tröja och en parfym. Köpte den nya DKNY. Sedan så åkte vi hem och Anna hängde med till mig vi fikade en massa och spelade kort sen åt vi middag och sedan blev det till att kolla på Wipeout. Anna åkte precis hem och nu sitter jag och kollar på Beck.


Imorgon är det skola. Ska bli kul att träffa alla igen efter 3 veckor!

Ni få ha en bra söndags kväll! Pussar / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0