Iskallt

Prao dagen idag var bättre än igår men jag längtar fortfarande till skolan! Tänk att man kan längta till skolan. Ni måste tro att jag är helt sjuk!


Ska lägga mig i sängen och kolla på film eller varför inte läsa något och sen sova. Men först måste jag hämta mig ett stort glas med iskallt vatten är jätte törstig!


 

Hoppas snön försvinner snart och att temperaturen stiger upp så man kan börja använda tyg skor och vår jacka.  


 Ni får ha en fortsatt bra kväll!
                                           Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: elin

tack! :)

2009-03-04 @ 07:55:53
URL: http://ajjlin.blogg.se/
Postat av: Marie

ja jag vill också ha Vår!

2009-03-04 @ 08:23:51
Postat av: Mamma Melissa

vilken vacker bild!:.) Och isvatten i all ära... men det kan man dricka till sådana där underbara bilder, men njut du av varm choklad nu när det är kallt och bistert... då kommer vårvärmen inifrån;.)

2009-03-05 @ 02:24:58
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0