Jag lever!

God kväll!


Dom senaste dagarna har jag varit en riktigt aktiv bloggare.


Men det händer inte så mycket i mitt liv nu. Är på apu men imorgon är det sista dagen, skönt faktiskt. Kul att träffa alla i skolan igen! Det ända tråkiga är att Sara blir mamma ledig men vi kommer nog klara (gå under) oss bra ändå!


Imorgon efter apu dagen ska jag jobba och på lördag ska jag jobba och sedan vara med Anna och Annika. Och på söndag blir det Täby med Marie har inte varit där på två veckor mår dåligt!
 

Nu ska jag måla mina naglar. Och ni får ha en bra kväll! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-19 @ 20:57:58
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0