Klump i magen

Det är onsdag och jag har haft världens äckligaste magkatarr i två dagar, usch. Idag har praktiken vart bra och rolig. Men ändå så har jag en klump i magen och känner mig helt spänd och illa mående. Men, men livet är inte alltid på topp!


Gjorde denna förra veckan på praktiken.

Nu sitter jag hemma själv som VANLIGT! Mamma jobbar ALLTID och pappa och Marcus är alltid på bandyn eller fotbollen. Det är skönt men tomt. Det är inte alltid kul att sitta hemma ensam.


Hoppas alla har haft en bra dag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kanske ska köpa de där tabletterna som jag hade förut ? :) De heter omperazol sandoz.



Hoppas det blir bättre ! <3

2009-03-11 @ 20:44:03
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Marie

Men gumman då..<3

2009-03-11 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0