Tåg olycka

God kväll!


Dagen har vart bra. Skolan har varit helt okej har haft matte prov men tror det gick bra. Det har varit en tåg olycka här i Vallentuna igen. Nu är det andra olyckan på en vecka. Det var en 13 årig tjej som blev på körd föra veckan så när jag åkte förbi imorse så tänkte jag undra om det händer något idag med och det gjorde det.




Ska försöka sova nu. Har haft lite halv svårt att sova. Och när jag har svårt att sova så tänker jag jämt på en massa som nu tänker jag på skolan och då blir det ännu svårare att sova men det är lika bra det.


Ska kolla igenom ett skolarbete och sen ska jag slå igen mina blå. Hoppas alla har haft en bra dag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Erica

Läste om det i Metro faktiskt..

2009-04-09 @ 01:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0