friday i´m in love

Då var äntligen 3 veckors praoande över! Jag har haft världens äckligaste magkatarr idag också så trodde att jag skulle spy ett tag så det blev ingen lunch idag för min del.


Jag fick en fin blombukett idag när jag sluta och dom fick en massa, massa godis utav mig som blev väldigt uppskattat på en gång.




Efter apun gick jag till Sibylla och jobbade med konstiga Emy, haha. Rolig typ det där. Om jag skrev ett inlägg om henne i veckan skulle hon börja läsa min blogg oftare men jag tror om jag skriver om henne kommer jag skrämma iväg er andra läsare och det blir inge bra.


Imorgon blir det jobb på Sibylla igen och sen ska jag va med Anna och Annika.

Hoppas ni alla har haft en bra vecka! Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch då. Mår du bättre nu? <3

2009-03-21 @ 11:25:54
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0