Anna och Lollo

Idag har jag jobbat på Sibylla med Emy. Det var inte mycket folk där i dag vill jag säga så vi körde charader. Sen kom Anna ditt och då drog jag hem.


I kväll ska vi få gäster plus att Anna kommer också. Så då tänkte jag visa henne Liseberg sidan eftersom att vi ska dra ditt i sommar. Marie skulle ju ha hängt med först men det sket sig ju. Men som tur är var Anna hemma från sin språkresa så då hänger hon med och det kan ju inte bli mycket bättre!



Nu ska jag fixa lite. Ha en bra kväll!  Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå gumman!

Hoppas allt är bra med dig.

Ha en skön söndag!

KRAM

2009-05-24 @ 15:10:45
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Helgen var ganska lugn, idag har maken målat huset på framsidan. Så nu är vi de enda som har gult, alla andra har terracotta.

Ha en skön måndag!

kram

2009-05-25 @ 13:36:25
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0