Tredje tabletten satt fint!

När jag är sjuk och mår dåligt blir jag väldigt känslig. Tårar har fallit ner idag när jag har läst bloggar, kollat på tv, kollat hur det ser ut i min hals, varje gång jag ställt mig upp, när jag har druckit vatten och när jag försökte få i mig en bit kyckling. Är jag nördig eller nördig?


Men efter att jag tog min tredje tablett idag har jag kunnat äta två små söta polarbröd med tassar på. Så hoppas verkligen att det blir bättre nu!


Nu ska jag kolla lite på Big Brother och så hoppas jag att jag kan sova i natt!


God natt kyssar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gråter också (hela tiden) när jag är sjuuk!!!

PUSS!

2009-05-05 @ 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0