Alla vet hur jag ska va, men jag vill bara va jag, just den jag är.

Hej på er alla!


Idag har jag jobbat i blomsterbutiken. Det luktade underbart gott och så satt jag på lite julmusik så det var riktigt mysigt att jobba idag faktiskt. Gick till sibylla efter jobbet och hälsade på Emy. När jag kom in och kände lukten så tänkte jag fan vad skönt att jag inte jobbar här längre men när jag satt där inne och pratade så kände jag mig hemma. Jag SAKNAR ju faktiskt stället! Jag saknar lukten, allt skit snack med Emy, jag saknar någon som står och skriker på mig. Jag saknar helt enkelt allt samtidigt som det är skönt att jag har slutat.


Sen gick jag ner till tåget eller gick och gick jag skulle mer vilja säga skuttandes ner sjungande. Kände mig riktigt glad när jag gick där ifrån. Mikaela kom övningskörandes hem till mig stax efter att jag kommit in genom dörren. Vi har bara tagit det lugnt pratat fikat och åter igen fikat. En skön och mysig kväll.


Jag
hoppas att DU har haft en riktigt trevlig advent. Kom ihåg att du är fin. Pussar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0