Allt som lever är lyckligt.

Dags att sova. Klockan är ställd på 05:45 upp tidigt imorgon igen. Natten till idag hade jag feber fick det av influensa vaccinet men var som vanlig i morse så var på praon idag.


Jag hade en sjuk dröm i natt! Jag drömde att jag var och hälsade på Sibylla och dom hade gjort om där så det var jätte stort. Det var jätte många anställda och alla som jobbade där bodde även där i kille och tjej rum. Sibylla hade blivit lite mer som Mc Donalds så jag var där en hel dag för att umgås med Emy och då kommer det en och skjuter ner alla och sen vakna jag, haha. Det var verkligen en hel knep dröm!


Men nu måste jag sova! Puss / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0