Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln.

Hej, hej!


Idag har jag inventerat mellan 8 till 3. Tycker det är rätt kul att räkna massa varor. Det är så skönt för man behöver inte tänka så mycket rätt avkopplande faktiskt!  Imorgon blir det jobb i blomsterbutiken sen ska jag förbi Sibylla. Emy skulle tydligen jobba så ska ditt och snacka massa skit med henne. Efter det ska jag träffa Mikaela får se vad vi hittar på.




Den här veckan har gått riktigt fort. Köpte mig en ny vinter jacka i torsdags också. En likadan som Anna! Så nu hoppas jag på snö. Imorgon är det första advent och vi har satt upp lite ljusstakar och julkulor i fönstren som lyser. Har gjort en ny spellista på spotify med en massa jul musik för att få igång julstämnigen.


Nu ska jag kolla lite på Robinson. Pussar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0