You make me smile!

Hej!


Igår var en riktigt rolig kväll! Det började hemma hos Alexandra med middag sedan drog ett stort gäng till våningen där flera väntade. Vi drack, dansade, pratade och skrattade. Det var sjukt kul. Våningen är mer sitta och supa ställe men vi ungdomar fick igång dansgolvet riktigt bra! En helt underbart perfekt fredag!


Idag har jag bara vart hemma vaknade runt tolv sen har jag bara legat och kollat på tv hela dagen.


Har tyvärr inga bilder men lägger upp så fort jag får utav Elin eller nu vems kamera det var.



Ha en bra kväll! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: elin

några av bilderna tog jag;) har lagt ut ett par stycken på fejjan, eller så kan jag skicka:) pussis

2009-11-16 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0