Då tog det slut

Hello pepole!


Idag jobbade jag min sista dag på sibylla med Issa. Känns konstig kommer sakna det väldigt mycket samtidigt som det är skönt! Sagan om sibylla har fått sig ett slut och en ny bok kan öppnas.


Sitter hemma i soffan och kollar på tv. Men jag vill ut på äventyr! Göra något otippat kanske vara ute hela natten eller boka en sista minuten och åka iväg på lovet. Vill göra livet lite osäkert! Göra något coolt! Får fundera ut något!



Jag och min morbror Björn

Kyss/ Louise

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det var kul att få testa att jobba med dig en gång innan du slutade :) Jag är säker på att det var ett bra val om det kändes rätt!

2009-10-25 @ 22:21:08
URL: http://Annorlundmark.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0