Mitt Lov!

Som vanligt är jag super dålig på att uppdatera. Men under veckans gång har detta hänt.


Måndag:
Mamma, jag, Marcus, Mikaela, Päivi och Olivia var och såg på cosmonova och var sedan ute och åt inne i stan. På kvällen var jag och tränade vilket lede till att jag har haft träningsverk i benen i tre dagar.

Tisdag: Var hemma på dagen och tog det bara helt lugnt på kvällen var jag och Mikaela ute och åt middag inne i stan.


Onsdag:
städade på pappas jobb möte sedan upp Alex och Elin på ICA drog hem till mig åt mat och gjorde oss i ordning för utgång. Mötte upp en massa människor på tegel och kom inte hem förens tre. Blev en rolig kväll / natt!


Torsdag:
Idag gick jag upp nio drog in till stan där jag möte upp Emy som jag har jobbat med på sibylla. Så vi gick och fikade. Och nu sitter jag här hemma helt slut, haha.

 

 


Hoppas ni andra har haft ett bra lov och arbetsvecka hittills! Pussar/ Louise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0