Jag saknar!

Jag saknar att få gå upp tidigt på morgonen. Ta på sig en strand klänning sätta upp en knut i håret och gå och äta hotellfrukost. Yoghurt och flingor, mackor med massa pålägg, fräsch och god frukt.

 Jag saknar att få gå ner tidigt till stranden. Ligga på en solstol och njuta av solen och livet, bada i det turkosa varma havet.

Jag saknar att gå upp till poolen klockan tolv och vara med på vattengympa.

 Jag saknar att äta lunch nere vid stranden och sedan fortsätta att sola.

Jag saknar att få gå upp till poolen klockan 5 och skoja runt där ochnjuta av dom sista sol timmarna på dagen.

Jag saknar att få gå upp till hotellrummet efter en lång dag och spela kort på balkongen.

 Jag saknar att få lägga sig i sängen och läsa en bra bok och sedan sova en stund innan det är dags att gå och äta middag.

 Jag saknar att få leta efter en mysig restaurang för att sedan få njuta av all god mat.

 Jag saknar att gå och kolla i affärer innan man går och kollar på kvälls showerna på hotellet.

Jag saknar att få köpa sig en drink i baren och lyssna på dom duktiga sångarna.

Jag saknar att få spela ett parti kort innan man går och lägger sig i den hårda hotellsängen.

Jag SAKNAR att få vara utomlands! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0