Ny vecka

Då har en ny vecka påbörjats igen. Det är ny tag, ny utmaningar och nya bekymmer.


Bloggen har blivit riktigt tråkig om jag får säga det själv. Får börja skriva mer eller lägga ner den. Fortsätter jag så här kan jag lika bra ta bort den men det är kul att själv kolla vad man har gjort. Har ändå haft bloggen i två år.


Imorgon är det skola som gäller floristteknik och formgivning står på schemat. Inte kul alls! Har tröttnat på skolan vi har inte hållit på med blommor sen vi började skolan. Allt har blivit oseriöst och alla skiter i våran linje. Känns som vi bara går runt och flummar när vi har lektioner. Men, men ingen som bryr sig ändå. Synd bara att hela klassen har lust att ge upp.


Ska ta och borsta tänderna och sedan hoppa i säng upp klockan 6 imorgon, fattar inte att jag orkar!


Sov gott kära du och ta hand om dig! Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får inte (vara lika dålig som jag och) lägga ner bloggen! Skriv oftare:D Love ya! <3

2009-09-29 @ 12:26:50
URL: http://apieceofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0