Uppskatta nuet.

Hej hej!



Idag har jag bla, bla….. Vem bryr sig?



Läste precis på Annas blogg där hon hade skrivit om att man ska uppskatta att man har det bra. Varför gör man inte det för? Uppskattar nuet? Allt man har? Det man får vara med om? Okej, livet är inte så jävla rättvist. Vissa drabbas mer än andra och möter bara motgångar. Men te x som jag kan tycka min dag och mitt live är jobbigt för att jag går i skolan och har bytt lärare 100 gånger och inge bryr sig. Det är bara så töntigt att en sån sak kan få en att må dåligt. Borde istället tänka positivt. Jag möter underbara kompisar i skolan varje dag och ibland är det faktiskt rätt kul. Det jag vill komma till är att man borde sluta upp och tänka negativt och tänka dåligt om allt. Man borde börja tänka positivt och uppskatta saker mer.



Kram/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt <3<3

2009-09-30 @ 19:46:55
URL: http://apieceofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0