Jag tittar ut ser tiden rusa jag tänker på vad allt gick fort.

Då var den en vecka sedan jag kom hem från paradiset.


Längtar tillbaka till landet där man alltid går runt med ett leende på läpparna. Tycker ändå att jag kom in i mina vannor snabbt igen. Jobbat, träffat kompisar och mina sjuka drömmar om Sibylla är tillbaka. Dom bli bara konstigare och konstigare för varje dröm dom är med i. Haha.....


Veckan i Thailand var i alla fall underbar. Solen värmde, havet var varmt, maten god och folket vänliga. Allt var perfekt förutom att vi skulle ha bokat en vecka till. Men ibland får man inte allt man önskar. Men det var ändå lycka att få åka till Thailand som jag har längtat och tjatat i 3 år. Alla timmar jag jobbat när vännerna vart lediga ledde till något underbart.




Måste hoppa i sängen. Imorgon väntar skolan. Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera meraaaaa<3

2010-04-20 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0