Och du är den som lever innom mig varje stund

Bloggpaus? – jag vet faktiskt inte varför jag skriver så sällan. Känns som tiden rinner iväg och det händer inte så mycket, livet rullar på liksom.


Man skulle vilja stoppa tiden ta ett djup andetag njuta av det sista innan skolan bara tar slut. 39 dagar kvar tills klassen springer ut och skriker – För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten. FY FAN VAD VI ÄR BRA! 39 korta dagar och sen tar det bara slut. Vad händer sen?


Just nu lever jag för Thailand, och tänker tillbaka till hur underbart det var. Det bästa med allt är att jag jobbat ihop en Thailands resa igen.


Ikväll ska jag iväg på första studentskivan. Temat är militär, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, haha.


Hoppas att ni som läser min blogg har det bra i alla fall! Puss / Louise


Ps. Ska försöka bli bättre att uppdatera Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0