Du säger att du minns och att det känns som igår - Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Igår kom jag och familjen hem igen efter ett kort besök i Götebrorg för att gå på käraste Liseberg.

 

Perfekt väder och lite folk var det. Dom ska tydligen göra fritt fall i Liseberg tornet. Det stod att det skulle bli en av världens högsta fritt fall, coolt!

 

Vi kom hem med fyra stora choklader, vi spelade inte för mycket pengar vi hade enbart tur.

 

Imorgon eller rättare sagt idag börjar min lillebror i skolan. Åter igen kommer den trista gråa vardagen att börja rulla på. Den regniga hösten är på väg och den kalla vintern närmar sig. Men varje dag som går så är det en dag mindre kvar tills jag får återvända till mitt älskade paradis Thailand. Och snart kommer även fina Anna hem efter två veckor på varma kreta.

 

Jag måste vara ärlig och säga att det känns konstigt att alla börjar skolan igen. Det är nu man måste börja bli ”vuxen”.  Mm……

 

Sov gott. / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0