På varsin sida av vägen som en främling för varann

Igår spelade jag bowling med ett gäng flickor och pojkar efter det gick jag och några till vidare till tre kr och var där ett tag. Vid ett tiden gick jag med Annika hem och drack lite te och snackade lite skit där i en timma innan pappa kom och hämtade mig.


I dag ska jag in till Göta Lejon och kolla på Grease med mormor, kusin, bror, mormors man och någon som han kände. Ska bli trevligt.


Ska klä på mig nu. Och du får ha en underbar dag fina du. Puss/ Louise


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag svarar på komentarer :DS

2010-02-20 @ 11:47:11
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: viki

Okej, tänkte att du var ledsen eller nåt:) Men bra att du inte är det! Jag gillar faktiskt också sådanna låtar!:) Vet inte varför men... aja.

Hoppas du får en jättebra helg och jag antar att vi ses!

Kram!

2010-02-20 @ 12:55:55
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0