Ångra aldrig det du har gjort - Utan det du inte gjort.

Då var man 19 hela år. Sista gången man fyllde tonåring.

 

Har fått en massa fina presenter! En ny kamera, digitalfotoram, underkläder, spel (Tjejmiddag och Hur fan visste du det?), Mateus fat, personlig almanacka och pengar.

 


Har vart ledig idag och är även det imorgon, skönt! Även fast jag bara gått i skolan en och en halv vecka så känns det som att jag har gått MINST 5 veckor.

 

Men om 66 dagar sitter jag och Annika på ett plan på väg till Thailand. Ska bli så jäkla skönt! Älskar, älskar, älskar, älskar Thailand!


  


Hotellet vi ska bo på. Honey Resort Kata, Phuket. Ving


Ska lägga mig i sängen och titta på film nu. Tack för alla gratulationer på Facebook!


Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, det kommer att bli underbart! :)

2010-01-21 @ 16:52:39
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0