Den som inte väljer har ändå valt.

I soffan sitter jag, kusiner, farbror, bror och föräldrar. Robinsson vissas på tv och i reklamen ska man hålla upp ena handen tills den tar slut. Jag gav upp tillslut, jävligt jobbigt.


I rummet på skrivbordet har jag en bild på min morbror Björn. Bredvid fotot står en knippe tulpaner och ett ljus. Det ser ut som en minneslund.



Igår hade jag 19 års fest/ tjejmiddag. Blev riktig lyckat!!! Så får bjuda in alla till mig snart igen! Efteråt drog jag, Alex och Annika ner till V – tunna. Jag träffade på lite folk jag kände. Imorse när Annika ringde och halv väckte mig fick jag panik och frågade hur mycket klockan var. Jag trodde för ett kortögonblick att jag skulle åka och jobba på Sibylla men hade försovit mig.

 


Ha en bra kväll! Puss / Louise


Kommentarer
Postat av: a

sorry att jag halv väckte dig gumman! :) håller med om att det blev en toppenkväll hos dig! vore asnice med en repris på den!!! :) <3

2010-01-24 @ 21:28:47
Postat av: Sofia

Det var en jätte kul kväll Lollo, jag hoppas oxå på en repris! :) KRAM

2010-01-26 @ 00:12:04
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: sofia

Hoppas ljuset luktar lika gott fortfarande ;)

2010-01-27 @ 21:00:38
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0