Det finns ingen som vet om natt blir till morgon. Ingen som vet om morgon blir till dag.

Har lagt mig i sängen. Under mitt nya täcke som frasar härligt varje gång man rör på sig.

 


Tänkte lite för en stund sen när jag kom in på en persons blogg. Att det är synd att människor ska ändra på sig så mycket. Eller det är bra men inte när det går för långt till den dåliga sidan. Att folk som har varit som en i familjen som sov över i jämna mellan rum hos oss har under åren försvunnit. En person som alltid vart glad som har fått en att skratta en hel dag har gått till att knappast säger hej till en längre.  Men ska väl inte säga att man är bättre själv.


Men jag tycker att det är tråkigt. Det blir så tomt när en person lämnar roliga spår efter sig jämt.


Love/Louise ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0