Det var evighetssekunder, tre korta andetag, hela livet vände, vem valde? Inte jag.

Då börjar allvaret snart igen. Det ända jag ser fram i mot med att börja skolan är och se vem som kommer ny som florist lärare och träffa alla kompisar. Jag hoppas att det kommer någon bra. Eller, jag bryr mig inte för jag orkar inte lära känna någon ny och vara trevlig. Eller om jag ska vara ärlig var jag inte särskilt trevlig när Anna kom in som ny heller. Det var bättre för helt enkelt!


Jag hoppas att den sista terminen i alla fall blir bra, rolig och givande.  Jag antar att ångest kommer dyka upp ju färre dagar det är kvar till studenten. För var händer efter den?


Love/ Louise ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0