En vän är någon som vet allt om dig. Och fortfarande tycker om dig.

Tänk om livet ändå vore som en ända stor musikal. Alla dansade fram på gatan och sjöng. Vad alla skulle vara glada då! Varje gång man öppnade munnen kom sköna toner ut.





Vill ni veta en hemlis? När jag går själv hem från tåget så brukar jag låtsas att livet är en musikal. För då är det ingen tyst Louise som går på gatan hem. Det är en sjungandes och dansandes Louise. Så nästa gång du åker förbi ett pucko eller hör någon som skriker ut sånger så kan det vara jag!


Love /Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar : Ja, de kan jag tänka mig :)



Ja, det har hänt lite grejer.. Men känner inte att jag vill ta de här på bloggen är lite privat lixom.. :P



Kram

2010-01-13 @ 20:40:24
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt det låter hööry, jag vet en till som brukar sjunga för fulla muggar, då hon dansar över fotbollsplanerna på vägen hem efter skolan! ;) haha KRAM

2010-01-26 @ 00:15:28
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0